FAQ

Hoe opnieuw bestellen

Als u voordien al een bestelling hebt geplaatst bij Ikast Etiket, is het eenvoudig om een nieuwe bestelling te plaatsen. Als u rechtstreeks bij ons verkoopteam heeft besteld, neem dan contact met ons op via info@ikastetiket.nl of telefonisch op het nummer 020 262 20 24. Vermeld het factuurnummer

Gids voor het opnieuw plaatsen van online bestellingen

In de rechterbovenhoek onderaan bij ikastetiket.nl, zult u de ‘Login’ vinden. Klik op aanmelden.   

Voer het e-mailadres in dat u hebt gebruikt bij de bestelling.

Als u aanmeldt, zult u een lijst zien met alle producten die u voorheen hebt besteld. Als u klikt op ‘Toevoegen aan winkelwagen’, voegt u het product toe aan uw winkelmandje – op deze manier zullen zelfklevers, naamkaartjes en polsbandjes er net hetzelfde uitzien als de vorige partij die u hebt besteld.

Als u verschillende items opnieuw wilt bestellen, kunt u eenvoudigweg aanmelden en opnieuw beginnen. De items die u al aan uw winkelmandje hebt toegevoegd, zullen daar blijven. U kunt ook eenvoudig nieuwe producten aan het winkelmandje toevoegen.

Een verschillend aantal bestellen

Als u een ander aantal stickers of naamlabels wilt bestellen dan u eerder hebt ontvangen, kunt u het aantal aanpassen in het winkelwagentje.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.